niedziela, 18 sierpnia 2013

the body shop

Witajcie kochani,
dzisiejszy post będzie poświęcony firmie the body shop, która z pewnością jest części z Was znana. Ja moją przygodę z tą marką rozpoczęłam kilka lat temu, gdy dostałam w prezencie masło do ciała z the body shop-u. Początkowo nawet nie wiedziałam, że są to tak znane i cenione produkty.
Przez moją łazienkę już wiele razy przewinęły się zestawy pielęgnacyjne z the body shop-u i muszę przyznać, że z każdego z nich jestem bardzo zadowolona. Używałam m. in. maseł, żeli pod prysznic, peelingów, scrub-ów. Cudowne zapachy i rewelacyjne nawilżanie skóry - to mnie w nich uwiodło najbardziej. Warto również dodać, że wszystkie te produkty są niezwykle wydajne. Podoba mi się również, że jest dosyć duży wybór tych kosmetyków o przeróżnych zapachach do różnych typów skóry. Ja używałam kosmetyków o zapachach kokosu, malin, papai, truskawki, banana. Ze wszystkich produktów tej firmy jestem bardzo zadowolona.
Masła z the body shop-u do skóry suchej są moim odkryciem. To jedyne kosmetyki, które w 100% nawilżają suchą skórę. Często borykamy się z problemami suchych pięt, otóż te produkty świetnie sobie z tym radzą!

Minusem jest mała dostępność tych kosmetyków a także cena, jednak mimo wszystko są one jej warte.

A to kilka produktów the body shop, które aktualnie używam:
1 duże masło do ciała o zapachu truskawki do skóry normalnej (200ml)
2 duże masło do ciała o zapachu malin do skóry normalnej (200ml)
3 małe masło do ciała o zapachu kokosu do skóry normalnej (50ml)
4 mały scrub o zapachu kokosu do skóry normalnej/suchej (50ml)
5 duże masło do ciała o zapachu papya do skóry normalnej (200ml)

Serdecznie zachęcam do zainwestowania w takiego typu kosmetyki! W razie pytań piszcie na meila, chętnie pomogę :) just.believe.and.live@wp.pl
k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz