czwartek, 29 sierpnia 2013

maseczka Efektima

Dzisiaj recenzja maseczki, którą ostatnio stosowałam.
Ten produkt serdecznie poleciła mi bloggerka z Just Beauty Style link. Ten kosmetyk zawiera naturalne składniki, takie jak wyciąg z grejpfruta oraz papai. Zadaniem maseczki jest usunięcie obumarłych naskórków, oczyszczenie z zaskórników, wygładzenie i odmłodzenie. Jest to maseczka o konsystencji żelu, którą po 20 minutach należy ściągnąć z twarzy.
Generalnie z tego produktu jestem zadowolona.
Skóra po zastosowaniu jej była bardzo miękka. Zdecydowanie plusem jest bardzo atrakcyjna cena. Dodatkowo jest łatwa w użyciu, gdyż nie trzeba bawić się w zmywanie jej z twarzy.
Do minusów zaliczyłabym to, że nie spełnia w stu procentach swojego zadania, gdyż moja twarz po jej użyciu nie była doskonale oczyszczona.
Moja ocena 3/5.
pozdrawiam
k.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz