poniedziałek, 18 marca 2013

rozkmina.

Hej, chcę się z Wami podzielić moją dzisiejszą rozkminą. Nie wiem czy też macie chwile, że nurtują Was dziwne, czasem niecodziennie pytania, lecz mnie często to się zdarza. Dzisiaj myślałam o przyszłości, troszkę dalszej niż "w co się jutro ubrać" (chociaż notabene i tak nie muszę rozważać kwestii stylizacji, gdyż jestem chora i nie wychodzę z domu). Pomimo, że chodzę dopiero do 1 klasy Liceum, zastanawiam się co będę robiła w przyszłości. Może trochę z ciekawości, może z marzeń a może z tego, że chce się jakoś ukierunkować ku temu... Moje zdolności i zainteresowania zdecydowanie znajdują się w kręgu humanistycznym (chociaż mogę pochwalić się 5 z matmy w pierwszym semestrze xD). Niezwyyykle kręci mnie dziennikarstwo i praca w mediach, bardzo ale to bardzo chciałabym, by moja przyszłość była właśnie z tym związana. Cóż, mówiąc przysłowiowo "chcieć to móc", jednak to nie jest takie łatwe. Z tego co słyszałam dobry dziennikarz powinien skończyć studia inne niż dziennikarskie. Wydaje się to śmieszne, lecz to prawda. Dobry dziennikarz powinien być wyspecjalizowany w konkretnej dziedzinie, np. w zakresie gospodarki, polityki czy prawa. Ja osobiście planowałam jak dotąd iść na dziennikarstwo i komunikację społeczną, co w pewien sposób zaprzepaściłoby moją szansę zostania dobrym dziennikarzem. I tak trwam w rozsypce dotyczącej mojej przyszłości, mam jeszcze trochę czasu, ale szkoła zaczyna wywierać presję związaną z przedmiotami maturalnymi itd. Co robić? hmmm Teraz to już sama nie wiem..
Trzymajcie się cieplutko!
k. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz